Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Keiler_Body.ASC
PoziomkaZ Forum > Polskie Forum > Mroczne Tajemnice > Problemy
Savariel
Witam, jestem nowy na forum, w Gothica jako takiego gram od lat, a w Mroczne Tajemnice odk?d si? ukaza?y. Ostatnio gra?em w Mt zaraz jak si? ukaza?o, a teraz wróci?em na "stare ?miecie" tyle ?e odnowione, ale pojawiaj? si? problemy. . . Mianowicie chodzi mi o taki ma?y error. . .
http://img694.imageshack.us/img694/5424/g1mterror.jpg

Po jego wyskoczeniu naturaln? kolej? rzeczy by?o automatyczne wy??czenie gry, có?, na tego save'a wej?? ju? nie mog?, ma?a strata, ale co poradzi? na takiego typu cuda ? Pozdrawiam Graczy ^^ Czekam na wsparcie.
Macio
Ch?opie, ?eby? ty to jeden mia?, dwa razy mi si? save zbugowa? w MT, i raz w Nocy Kruka. Ale wiem jak temu zapobiega?, bo lepiej zapobiega? ni? leczy?, nie?


1. ?ci?gnij patch poprawiaj?cy wywalanie.

http://www.sendspace.com/file/eiig1p - pobierz i zainstaluj.

2. Rób co najmniej jeden zapis zapasowy. Ja tak robi? teraz w ka?dej grze, od czasu kiedy mi si? zbugowa? save w Nocy Kruka, ale... ka?dy kiedy? musi doj?? do czasu kiedy b?dzie robi? wi?cej ni? jeden zapis. Co prawda w trakcie gry mo?esz robi? zapis tylko na jednym slocie, a po jakim? czasie na dwóch, ale jak wychodzisz koniecznie na dwóch. Ale nadal masz 13 save pustych nie? Jeden koniecznie w jakim? wa?nym momencie, ja zawsze ten ko?cowy, przed wst?pieniem do którego? obozu(i tak nie u?ywam) przed wybraniem drogi... Ale to zrobisz jak b?dziesz chcia?, ale jeden zapasowy jest niezb?dny, cho? mo?na przej?? gr? bez u?ywania go.

Mam nadziej?, ?e uda?o mi si? pomóc.

EDIT: Psuty jest tylko save z którego wywala ci? z gry.
Bruce
Poczytaj FAQ. Tam jest chyba opisany ten b??d.
PS. Macio - ten patch nie naprawia tego b??du.
Savariel
"Gdy podchodz? do niektórych miejsc wyskakuje mi b??d "asc not found Keiler_body".