IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Gothic 4
orzel
post Jan 4 2009, 07:19 PM
Post #1


Cie?
**

Group: Members
Posts: 40
Joined: 1-January 09
From: Jaworzno
Member No.: 22



jak myslicie czy gothic 4 bedzie o wiele lepszy od gothic 3 czy bedzie taki sam jak forsaken gods ????


--------------------

Jestem zagadk? i otwart? ksi?g? jednocze?nie, i nigdy mnie do ko?ca nie poznasz, tak jak ja sam siebie :]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Google Bot
post Jan 4 2009, 07:19 PM
Post #


Google Ads










Je?eli nie chcesz widzie? reklam, Zarejestruj si?.
Go to the top of the page
 
Quote Post
Szkodnik
post Jan 5 2009, 04:02 PM
Post #2


Szkodnik
***

Group: Redaktor
Posts: 123
Joined: 1-January 09
From: woj. lubuskie
Member No.: 33
Nr GG: 235943



Fajnie, ?e robi? kolejnego ju? kolejn? cz??? sagi, lecz jak dla mnie nie b?dzie to prawdziwy Gothic - Bezi na tronie jako Rhobar III huh.gif


--------------------

Raczej mnie tu nie b?dzie. Jak jest sprawa to walcie na gg:235943
Go to the top of the page
 
+Quote Post
orzel
post Jan 5 2009, 04:45 PM
Post #3


Cie?
**

Group: Members
Posts: 40
Joined: 1-January 09
From: Jaworzno
Member No.: 22



no zobaczymy jak bedzie taki sam shit jak 3 i forsaken gods to zostane przy gothicu 1 i 2 NK

Edit:
a jak myslicie ile bedzie gildie i jakie ?


ja uwazam ze beda to :


-paladyni
-orkowie
-magowie

itd.

Naucz si? edytowa? posty! -Siekacz


--------------------

Jestem zagadk? i otwart? ksi?g? jednocze?nie, i nigdy mnie do ko?ca nie poznasz, tak jak ja sam siebie :]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szkodnik
post Jan 5 2009, 06:07 PM
Post #4


Szkodnik
***

Group: Redaktor
Posts: 123
Joined: 1-January 09
From: woj. lubuskie
Member No.: 33
Nr GG: 235943



Po pierwsze nie pisz dwóch postów pod rz?d, a po drugie u?ywaj opcji "Edytuj". Lepiej nie podpada? adminom biggrin.gif.

Z tego co mi wiadomo to Arcania: A Gothic Tale jest tworzona na nowym silniku.

P.S. Mo?e zmie? nazw? tematu na Arcania: A Gothic Tale. B?dzie prawid?owo happy.gif.


--------------------

Raczej mnie tu nie b?dzie. Jak jest sprawa to walcie na gg:235943
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eugeniusz
post Jan 5 2009, 07:35 PM
Post #5


Cie?
**

Group: Members
Posts: 40
Joined: 1-January 09
From: Czarnobyl
Member No.: 35



gothic 4 bedzie duuzo lepszy, ale ja zeby w niego zagrac musze zainwestowac w nowego kompa sad.gif (na razie brak funduszy - "dostalem bana na kieszonkowe" itp.) gra moze stracic klimat ale na pewno w nia zagram


--------------------

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Abyudin
post Jan 5 2009, 07:58 PM
Post #6


Nowicjusz
*

Group: Members
Posts: 6
Joined: 5-January 09
From: Szczecin
Member No.: 91



B?dzie jeszcze zupe?nie inna/inny bohater i b?dzie do wyboru czy zabi? Beziego czy nie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dekster XVII
post Jan 5 2009, 08:14 PM
Post #7


Cie?
**

Group: Redaktor Skowytu TheModders
Posts: 50
Joined: 1-January 09
From: Podlasie
Member No.: 29



Gra mo?e nareszcie odbije si? od dna. To co piranhie pierdoli?y przy Risenie, to ludzkie poj?cie przechodzi.


--------------------

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Khantor
post Jan 6 2009, 04:22 PM
Post #8


Cie?
**

Group: Members
Posts: 37
Joined: 5-January 09
Member No.: 87



Zabi? Beziego? Kpina! (Chodzi mi o samo Zabicie go) W ?yciu tego nie zrobi?, a nawet je?li zrobi? to ca?e JEGO ?ycie z 3 cz??ci przeleci mi przed oczami. xD

Osobi?cie uwa?am ?e Gothic IV b?dzie lepszy od dodatku do GIII, Du?o lepszy. Jak kto? to kiedy? powiedzia? Gothic IV mo?e by? albo hitem i najlepsz? cz??ci? z serii (mo?e nie licz?c GI) albo totalnym kataklizmem (XD) lecz to drugie jest ma?o prawdopodobne stawiam ?e G IV to b?dzie co?, pozostaje tylko mie? nadziej? ?e nie b?dzie tak sprz?to?erny jak GIII...


--------------------

Czas jest na wag? z?ota, lecz nie wszystko z?oto co si? ?wieci ale wszystko co si? ?wieci, mo?na kupi?. xD

"Super zar?bi?cie szczwany plan zemsty." - Zeitgeist wysiada. xD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Entreri
post Jan 7 2009, 10:21 PM
Post #9


Nowicjusz
*

Group: Members
Posts: 17
Joined: 4-January 09
From: Stary Obóz
Member No.: 68



Taaaa... przypomina mi to zapowiedzi przed Gothicem III, on te? mia? by? cudowny, wyj?tkowy i wygóle na glanc a wysz?a najgorsza cz??? serii. Smutna prawda jest taka,?e dzisiejsze gry s? du?o bardziej ubo?sze pod wzgl?dem kilkatu od starych legend. Wiadomo, ?e pod wzgl?dem graficznym bij? je na g?ow?, ale przecie? upi?kszenia to tylko dodatek.


--------------------

Eeeeee... Dzi?kuj?








Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bruce
post Jan 8 2009, 08:59 AM
Post #10


Bruce Dickinson
******

Group: Root Admin
Posts: 1,448
Joined: 23-December 08
From: Lublin
Member No.: 2



CYTAT(Entreri @ Jan 7 2009, 11:21 PM) *
ale przecie? upi?kszenia to tylko dodatek.

Powiedz to jakiemu? gówniarzowi neo, to ci? za to zjedzie laugh.gif Wg. takich jak on to grafika jest najwa?niejsza. Niewa?ne, ?e gra jest nudna jak flaki z olejem i ?e mo?na j? przej?? w jeden wieczór. Musi mie? najlepsz? grafik?.


--------------------

Cut me free, Bleed with me, Oh no
One by one, We will fall, down down
Pull the plug, End the pain, Run“n fight for life
Hold on tight, this ain“t my fight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Souler
post Jan 8 2009, 04:47 PM
Post #11


Stra?nik
****

Group: Members
Posts: 159
Joined: 5-January 09
From: Jajecznica
Member No.: 86



Có?, kr??y po necie takie co?: "89% ludzi na ?wiecie s?dzi, ?e grafika jest najwa?niejsza. Je?li nale?ysz do tych 11% wklej to do podpisu". A Arcania: A Gothic Tale b?dzie kaszank?. JoWood przyw?aszczaj?c sobie Gothic'a zmiesza? z b?otem imi? serii. Ale czego si? nie robi dla kasy... Wi?kszo?? kupi zapewne z sentymentu.


--------------------

Tostery ftw!


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Werewolf
post Jan 11 2009, 09:17 PM
Post #12


Szkodnik
***

Group: Members
Posts: 96
Joined: 1-January 09
From: Kutno
Member No.: 23
Nr GG: 9555650



Ja mam tylko nadzieje , ?e nie spier**** tego pod wzgl?dem bugów. Gothic 3 to wogole jest gówn*!


Sory za slownictwo kur**!!


--------------------

www.modders-group.ugu.pl - forum grupy moddingowej tworz?cej moda pt. "Kopalnia Mythrillu"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skurwil
post Jan 11 2009, 09:33 PM
Post #13


Nowicjusz
*

Group: Members
Posts: 1
Joined: 8-January 09
Member No.: 116



Moje zdanie pewnie si? nie b?dzie liczy?o ale dobra xD

Gothic'a 3 (bez dodatku, ale z nim te?) totalnie spieprzyli, jednak mam nadziej?, ?e do Arcanii si? przy?o??. i mam nadziej?, ?e bedzie dobrze chodzi? we frapsie, w ko?cu dla przeróbkarzy to wa?ne wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KRONIKARZ
post Jan 12 2009, 08:31 AM
Post #14


Nowicjusz
*

Group: Members
Posts: 6
Joined: 11-January 09
From: Piraci Morza Czaszek
Member No.: 135



Sorki za tego posta mia?em zwieche neta
Post wnosz?cy bardzo du?o do dyskusji. Otrzymujesz jedno ostrze?enie-> Bruce

Jak dla mnie G4 mo?e wcale nie powstawa?, jako fan Gothica uwa?am pomys? na t? cz??? jest bani.Jak dla mnie saga umar?a wraz z nieszcz?snym G3.Co za palant wymy?li? ?e Bezi ma by? g?ównym bosem w nowej cz??ci po prostu pora?ka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Diabelko
post Jan 15 2009, 07:34 PM
Post #15


Nowicjusz
*

Group: Members
Posts: 7
Joined: 12-January 09
Member No.: 141



Hmmm ^^ Zapewne twórca fabu?y Gothica 3, by? przeszed?, by? pogada? z Innosem, by? widzia? "przysz?o??" Beziego. Mimo moich mieszanych uczu? co do Gothica 3 nie twierdz?, ?e jest najgorsz? cz??ci? sagi... Natomiast jego samodzielny dodatek wydany jako "inna" gra jest totaln? pora?k?... Na procesorze 4-rdzeniowym, 4 giga ramu, kart? graficzn? z 512 mega pami?ci tnie na najni?szych detalach jak cholera... smile.gif Pozostaje czeka? 2 lata na poprawiaj?cego dzia?anie gry patcha, tak jak w przypadku Gothica 3... Co do Gothica 4 aka Arcanii sunie si? na my?l jedno - Po co odkopywa? grób obudowany marmurem z ka?dej strony? Seria si? po prostu sko?czy?a, to jest usilne staranie o kas?... Mimo tego wszystkiego, po cichutku licz?, ?e Gothic 4 poka?e na co sta? twórców tego zacnego tytu?u.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zdunek
post Jan 15 2009, 08:51 PM
Post #16


Ken'Udz mistrz stali i runy.
*****

Group: Root Admin
Posts: 333
Joined: 23-December 08
From: Wejherowo
Member No.: 1



CYTAT(lan exeter @ Jan 4 2009, 08:49 PM) *
napewno b?dzie lepszy, wystarczy zagrac w ich gre "robin hood" aby si? przekonac. Jedna z najlepszych strategii na pc. btw otworzono niedawno oficjaln? polsk? strone arcanii http://arcania.gram.pl/


Ooo, nawet nie wiedzia?em ?e robin hooda robili, czyli chyba jest jeszcze szansa bym zagra? w g4 biggrin.gif


--------------------


Tylko idiota problem rozwi?zuje komend? format c:
Nie jestem pesymist?, jestem optymist? z do?wiadczeniem !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bezio001
post Feb 24 2009, 06:52 PM
Post #17


Szkodnik
***

Group: Members
Posts: 118
Joined: 6-February 09
From: Miasto Khorinis
Member No.: 285



CYTAT(Szkodnik @ Jan 5 2009, 05:02 PM) *
Fajnie, ?e robi? kolejnego ju? kolejn? cz??? sagi, lecz jak dla mnie nie b?dzie to prawdziwy Gothic - Bezi na tronie jako Rhobar III huh.gif

Bezio na tronie mo?e zosta?, ale nie podoba mi si? to, ?e on jest królem-tyranem. Ta wizja mnie nie cieszy. Dlaczego nasz ulubiony bohater jest potworem? A poza tym nowy Bezimienny........?! dry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arantir
post Feb 25 2009, 02:46 PM
Post #18


Szkodnik
***

Group: Members
Posts: 84
Joined: 5-January 09
From: zielona góra
Member No.: 88
Nr GG: 13157071



CYTAT(Bezio001 @ Feb 24 2009, 07:52 PM) *
Bezio na tronie mo?e zosta?, ale nie podoba mi si? to, ?e on jest królem-tyranem. Ta wizja mnie nie cieszy. Dlaczego nasz ulubiony bohater jest potworem? A poza tym nowy Bezimienny........?! dry.gif


No jak w ?yciu , ludzie si? zmieniaj? . W?adza , bogactwo , s?awa ... te czynniki bardzo potrafi? zmieni? cz?owieka , nawet takiego , który by si? nam wydawa? ?e nigdy nie pod??y ?cie?k? z?a ... a jednak .

Wracaj?c do tematu tongue.gif
Mówi si? ?e do trzech razy sztuka . Gothic 3 nie wyszed? za bardzo a dodatek to ju? zupe?nie , wi?c G4 powinien by? udany tongue.gif . A tak na serio . Nie zgadzam si? z osobami które mówi? ?e G4 b?dzie najgorszy z serii , jest to niemo?liwe ... bo wyda? co? gorszego od Zmierzchu Bogów jest rzecz? nierealn? xD . Wielu si? nie podoba ?e stary bezi jest tyranem i b?dziemy grac nowym . Jak dla mnie to ciekawy zabieg ( pewnie jestem jednym z nielicznych ) Wed?ug mnie G4 nie pobije GI i GII lecz b?dzie troch? lepszy od GIII ( Czyli A Arcania: A Gothic Tale nie b?dzie a? tak? kaszan? biggrin.gif )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcinex
post Feb 27 2009, 01:59 PM
Post #19


Nowicjusz
*

Group: Members
Posts: 7
Joined: 13-January 09
Member No.: 147



A ja sieboje ze G4 bedzie porazka taka jak G3: Zmierzch Bogow... no ale jestem dobrej mysli i 3mam kciuki zeby bylo ok
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bezio001
post Feb 27 2009, 06:49 PM
Post #20


Szkodnik
***

Group: Members
Posts: 118
Joined: 6-February 09
From: Miasto Khorinis
Member No.: 285



Ciekawi mnie jedno......jakie G4 b?dzie mia?o wymagania? Bo jak co? to b?d? "musia? ukra?? kompa z Media Mark i zostane zes?any do Koloni Karnej" jak to w filmiku GalAnonima2 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 

Lo-Fi Version Time is now: 10th December 2019 - 12:42