Jako ?e du?o osób nie mo?e sobie z tym poradzi? w tym temacie zamieszczam mój sposób.
1.Je?eli Kosa nas atakuje to wchodzimy w niego naciskajac O.
2.Naciskamy F2 i wpisujemy eab w konsoli
3.I zmieniamy Npc Type=1(tak jest normalnie) a zmieniamy na Npc Type=3
4.To samo robimy z quentinem.
5.Wtedy mo?emy z nimi normalnie gada? i nas nie atakuj?.
Mam nadziej? ?e pomog?em.
Pozdrawiam
Ja osobi?cie jestem daleko od tego momentu, ale mo?e komu innemu si? przyda
Có?, to teraz zrób tak bez u?ycia kodów
hmmm tak poza tym to ja co? dodam... otó? patch dodany ostatnio bodaj?e przez Bruce'a ten chyba nie testowany na prawd? dzia?a. Sprawia ?e Kosa nas nie atakuje tylko podchodzi, wyci?ga bro? i po prostu zagaduje. Niestety problem tkwi w tym ze trzeba zacz?? gr? od nowa. Zaciekawi?em si? t? spraw?, wiec postanowi?em popatrze? co i jak... otó? na moim starym savie gdzie ju? troch? przeszed?em, Kosa od razu wyskakuje do mnie, natomiast po rozpocz?ciu gry od nowa, jest on "dosy? milutki" tzn. da si? z nim pogada? niestety jak si? nie ma sensownego powodu w postaci has?a to te? si? rzuca. Jednak wchodz?c w jego posta? na starym savie i na nowym s? znacz?ce róznice otó? w 1 przypadku ma on gildie jak Wam wiadomo "kawa? su..." natomiast w drugim przypadku nie ma ju? ?adnej, czyli twórcom si? uda?o. Nie wiem jak to jest podczas tego feralnego zadania z dostaw? rudy, bo jeszcze do tego nie doszed?em;p jednak mo?na spekulowa? ?e b?dzie wszystko ok
Troszk? jednak mnie to wszystko zastanawia i martwi... kiedy? zanim zacz??em gra? zrobi?em taki jeden save testowy tu? po 1 rozmowie z Diego i on sobie tam le?y, mimo tego i? jest starszy, banda quentina nie ma w nim gildii, a w tym nowszym s? "wredn? band?", ka?dy nast?pny nowy save zachowuje si? tak samo jak ten pierwszy, wi?c tutaj moja obawa ?e gildia jest im nadawana podczas naszej dalszej rozgrywki... je?li tak jest to wszystko to co wy?ej pisa?em trafia szlag...
Sposób dzia?a, zmieni?em npc type na 3 i jeszcze dla pewno?ci zmieni?em ich gildie na cieni. Wszystko si? uda?o
zmiana gildii na cienia: eab guild = 3
Dzi?ki komendzie w f2 Edit AB z npc = 3 wyedytowa?em ka?dego ze stra?ników który atakowa? mnie po wyj?ciu z kopalni.
Edit:
no i kupa save, zmiana lokacji, nowy rozdzia? niweluje ustawienia z powrotem na 1 :/
A tak ogólnie to ci stra?nicy po etapie z pradawnymi potrzebni s? do czego? jeszcze? Najch?tniej to bym ich wybi?, bo po spaleniu Melkora ci?gle chc? mnie atakowa?.
Mo?e odkrywczy nie jestem ale z tego co wiem to trzeba za?o?y? strój bandyty aby z nim sobie pogada? :]
to ja Ci odpowiem, ?e nie jeste?. Atakuj? oni co by? nie za?o?y?.
Nienawidz? kodów drugi raz u?ylem w gothicu dzi?ki tobie ale si? op?aca?o wielkie dzi?ki ziom ;p.
A ja mam co? z tym problem bo mi nie zapisuje tego ustawienia ;x
Wg. kalendarza majów w 2012 jest koniec ?wiata
Te? mnie odrazu atakuj?, zara wyprubóje ten ' trik ' . ;d
eeee sorka ?e offtopuje ale kalendarz majów mówi ?e koniec ?wiata b?dzie na pewno po 2500 O.o a poza tym majowie twierdzili ?e w czasie istnienia cywilizacji egipskiej by? jeden z ko?ców ?wiata wi?c s?dze ?e jeste?my wzgl?dnie bezpieczni
ej a co do tej zbroi... to jej sie nie dostaje dopiero po zabiciu quentina i reszty?
dziwna sprawa atakuje mnie kosa w wersji 2.02 w 2.01 z patchem nie mialem tego problemu
Ja go strzeli?em w pap? i jak si? podnosi? to zagada?em zrobi? si? wpis, przywo?a?em Qentina kodem porozmawia?em z nim i tyle potem mo?esz wróci? i ich wszystkich ubi?, bo ju? s? niepotrzebni.
Niech sobie atakuj? w sumie bardzo to nie przeszkadza i tak s? do zlikwidowania po dostarczeniu przesy?ki.
prawda tykjo ze narazie mam 10 lvl jestem w 1 rozdziale i mam spodnie kopacza bo oddalem zbroje straznika z krykowki melkora Krollowi wiec jak na razie sie ich nie pozbede. Ja naprawilem czitem kose pozniej Quentina i jakos sie udalo
Kiedy? opisywa?em uniwersalny sposób na nich, mog? opisa? jeszcze raz tym razem dok?adniej.
> Bez kodów si? nie obejdzie to ju? wiemy.
KOSA
> Robimy save przed nim. ( wiadomo w miar? bezpieczne odleg?o?? )
> Odpalamy chodzenie. ( CapsLock )
> Podchodzimy do niego i gdy tylko zobaczymy jego nazw? naciskamy ca?y czas ctrl i strza?k? w celu inicjacji rozmowy ( wiem ze podej?cie jest trudne ale wykonalne ) dopóki nie zacznie kosa dialogu ca?y czas naciskamy ctrl i strza?k?, fakt ze kosa b?dzie chodzi? w kó?ko ale w ko?cu zacznie dialog.
> Mamy wpis w dzienniku to si? mo?emy bezpiecznie odsun?? poza granice obozu.
QUENTIN
> Odpalamy marvina.
> F2 insert org_858_quentin i spawnujemy dziada poza obozem. ( normalnie do nas zagada )
> Dalej to ju? wiadomo co i jak.
Sposób ten jest uniwersalny i sprawdzony zawsze dzia?a ju? wielu tak zrobi?o i zawsze by?o oki.
faktycznie mo?esz od ?owców orków zbroje uzyska?
Sposoby fajne, ale problem w tym, ?e mnie nie tylko kosa atakuje, ale i wszyscy bandyci (mam t? misj? z dostaw? towaru od przemytników). Poza tym jaki? volar w obozie równie? zostaje zabity. Jaka? skuteczna rada na ten feler?
E, tam, gadasz mi czyta? poprzednie posty, a nie kumasz o co mi chodzi. Powy?ej jest napisane tylko rozwi?zanie na kos? i quentina, a mi chodzi o wszystkich bandytów. Czyli rozumiem, ?e mam z tymi dwoma pogada? poza obozem, a pó?niej ich wszystkich pozabija?, bo nie b?d? potrzebni? Wi?c tak zrobi?.
Witam.
Pierwszy raz gram w MT. Podszed?em do kosy, ten wyci?gn?? bro? i gada? co?, co uzna?em za atak na mnie, wi?c go zabi?em, nie?wiadomy questu. Potem zabi?em jeszcze dwóch i skoczy?em za palisad? na ty?ach obozu, ?eby wybi? reszt?. Mog? stamt?d na marvinie wylecie?, ale nadal Kosa b?dzie martwy (nie mam save wcze?niejszego, którego chcia?bym u?y?). I moje pytanie tutaj - czy przywo?anie Kosy (jego kopii) i ew. Quentina pozwoli wykona? przysz?e zadanie z przemytem rudy?
Czó?ko i baaardzo prosz? o mo?liwie najszybsz? odpowied?, bo nie wiem co robi? ;P
My?l? ?e tak ja quentina zawsze respawnowa?em gdzie? przed obozem a z kos? to zwykle gada?em aby by? wpis w dzienniku i dostawa? kul? ognia w ?eb :]
Ale my?l? ?e z kos? te? powinno przejs? jakby sie atakowa? to wiesz co robi?
Jasne, ale teraz mam taki dziwny problem, ?e zrobi?em zadania dla przemytników (stal, te 500 bry?ek, ?uk i co? tam jeszcze by?o) i chocia? wed?ug solucji powinien Thengar by? bardziej rozmowny, mam z nim tylko dialog prowadz?cy do mojej ?mierci. Ale to chyba nie przez martwego Quentina:)
Czó?ko i dzi?ki.
Kosa ma nadal Kawa? Sukinsyna. Co wi?cej, nawet po zmianie npctype atakuje nas jak chcemy si? spotka? z porwan?, tzn. nie ma z nim dialogu na ten temat. Nie ma dialogu w ogóle, tylko krótka kwestia i od razu atakuje. A Kroll mówi?, ?e wejdziemy bez problemu. Nie wiem, czy to b??d, czy nie, bo trzeba doj?? do zadania u Przemytników z dostaw? rudy. Ale to oznacza wizyt? w Wie?y Mgie? (szkielety, w tym cieniostwora i mag), a ja potrzebuj? miecza Krolla:D
Pozdrawiam.
Nic dziwnego, ?e ci? Kosa atakuje. Skoro do bandytów mo?na wej?? tylko wtedy jak si? zna has?o. Czyli musisz zrobi? Przemytników.
Hymm mo?e mi pomo?ecie
Problem jest w miar? prosty a mianowicie chodzi mi o Marvina i komendy
Wszystkie proste komendy wchodz? git
Ale gdy potrzebuje wklikac np. F2 insert org_858_quentin to zonk jest taki ?e mi si? za choler? nie pojawia dolne podkre?lenie . Wie mo?e kto? z jakim klawiszem to ba?dziewie si? pojawia bo nie mog? sobie Quentina do qesta przywo?a?.
A szlak mnie ju? trafia.
Z góry dzi?ki za szybk? pomoc.
Musisz da? Shift + ? i masz znak _ w gothicu
Mam pro?b? czy kto? móg?by napisa? jakie klawisze musz? naciska? ?eby moc odpali? kody potrzebna do przej?cia Kosy i Quentina. Niestety w tym temacie jestem totalnym laikiem. Z góry dzi?kuj? za pomoc.
Dzi?ki uda?o mi si?.
Czy kto? wie jak o?ywi? go?cia z jaskini w obozie bandytów Volara ?
"b" "marvin" "b" nacelowywyjesz ?eby ci si? jego imi? wy?wietli?o nast?pnie "o" "F8" i wracasz do postaci bezimiennego klawiszem "o"
ja ju? jaki? czas temu zrobi?em zadanie z dostaw? a teraz robie z krollem, który kaza? mi i?? do obozu bandytów i pogadac z volarem
mimo ze mowilem juz kosie haslo (w zadaniu z dostawa) i mnie nie atakowal to teraz atakuje
czy to oznacza ze nie da sie wejsc do obozu bandytów drugi raz??
p.s. mam wersje 2.02
Powered by Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)